onsdag 18 september 2013

Min favorit röra...Aubergine med paprika och lök!

Nu var det ett tag sedan det blev något bloggande igen! Periodvis så är ju livet liiiite hektiskt så då kommer det efter och nu har det varit lite storstäder på schemat och då blir det rätt mycket ute mat....många ceasarsallader kan jag säga och nu gillar jag verkligen det och dom flesta restauranger har dom och det är svårt att misslyckas med ;)

I kväll så blev det iaf lagad mat här i huset igen och inte vad som helst utan stekta grönsakeroch den här blandningen är en favorit!

Stekt Aubergineröra!
1 Aubergine
1/2 gul paprika
1/2 gul lök
Stek i lite kokosolja, soya sås, worschestershiresauce och krydda med himalayasalt, svartpeppar och cayennepeppar.

Jag tillsatte lite kyckling och serverade med shiratakinudlar!

Superenkelt och supergott! :)



Det här är en av mina resor jag har varit på! Vi har haft otroligt roligt i Stockholm på Årets frisör gala... Det roligaste av allt är ju att träffa alla frisörer som man känner från andra salonger och även från andra städer och all inspiration man får! Nu får vi väl se fram emot frisörbåten 2014 :)



Och just nu känner jag lite extra tacksamhet för höst, brasa och tända ljus!

Kram A-L 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar