torsdag 14 februari 2013

Puss och Kycklingsallad på alla <3 -dag!

Hoppas ni har haft en bra alla <3-dag data-blogger-escaped-br="">
Jag började min dag med att akut ringa tandläkaren igen...5ggn!! På en månad, samma tand och nu fick vi ge upp...svullen på ena kinden och fotografering inför salongens nya annonser i morgon ... Så nu fick jag penicillin!

Mötte sedan upp Malin på kupolen för en himla trevlig avslutning på dagen med att äta på Wayne's - en Kycklingsallad som jag krånglar lite med...(fast dom är bra där) - det är du som vill ha xtra bönor va??? Och tar bort en massa annat? ... En soya latte med vanilj och en glutenfri kaka .. Och jag fick en supergullig rosa puss fylld med bilar! Alltså av Malin .. Inte Wayne's ;)

Sen hann vi med ett par affärer, laddade med D-vitaminer igen... Enligt läkare så bör vi sitta i solsken 30 min om dagen minst... Hallååå!! .. Var det 1 eller 2 veckor sedan vi såg solen sist?? Så jaaa.. D-vitaminer kom igen nu!

Och inte glömma...en träningsvideo med afrikansk dans inhandlades idag... Får ligga lite lågt med träningen nu så den är ett perfekt komplement här hemma innan jag klättrar på väggarna.

Kram A-L








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar