lördag 23 februari 2013

Lördagsfusk...pommes med chili & lime lax med remouladsås!

Så skönt med en lördag som blir som det blir... Saker att göra såklart men inga tider att passa :)

Så tränat först sedan en dejt med Malin på waynes och min favorit kaffe och kaka...soya latte med vanilj & glutenfria kakan ...så gott och jag dricker ju aldrig kaffe annars men idag är det lördag och det är min fusk dag, halva dagen :)

Middagen idag blev chili & lime lax, tjocka pommes, gurka och remouladsås!...och så köpte jag en lördagsgodis påse till kvällen, full av svarta tennisracket... Favoritgodis...och vad händer? Jo smaklökarna förändras ju så jag tyckte faktiskt att gurkan smakade bättre än godiset så jag har sparat några till senare i kväll och gav bort resten till Adam och Kevin, killarna jag spenderar kvällen med :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar