lördag 2 februari 2013

Hemmagymmat med yogaövningar!

Eftersom flera av er frågar om min träning oxå så kommer jag att göra en del såna inlägg oxå.
Började morgonen med sovmorron och en kopp varmt vatten med citron! Sen är det dax för något som börjar likna ett hemmagym i miniformat...börjar med en power work out på dvd i 20 min sen kettlebells,hantlar, gymboll och kvast skaft och efter ca 45 min så avslutar jag med några yoga övningar! Känns himla skönt och det finns ju egentligen inga ursäkter det handlar ju bara att prioritera rätt! ( killarna gillade spellistan till träningen men den till yogan imponerade inte på dom )

Och nu sitter jag med en kopp te i handen ute på Romme Alpin medans killarna får sin träning här så läser jag på lite mer fakta om grönsaker och kost.

Ikväll blir det faktiskt lite lördagsgodis av nåt slag,god mat och melodifestivalen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar